واحد |
شرح وظائف |
حسابداری |
1-پرداخت حقوق اضافه کار و مزایای...... پرسنل 2-تهیه سند وپرداخت اسناد حق الزحمه پرسنل 3-جمع آوری اسناد حقوقی وکنترل اسناد پرداختی 4-تهیه سند کسورات پرسنل 5-پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان 6-صدور ضمانت نامهای بانکی 7-کنترل اسناد و قراردادهای کلیه مراکز 8-کنترل و رسیدگی به کلیه اسناد( خرید-قرارداد- دستمزد- پزشکی – اجاره-شرکتها و... 9-پرداخت حق الزحمه به کلیه قراردادهای مذکور بصورت چک 10-پرداخت و تهیه سند بیمه روستایی 11- کسورات بیمه تامین اجتماعی 12-کسوات بیمه بازنشسته ها 13-اعمال کسورات صندوقها 14- دفتر داری-رسیدگی اسناد-اعتبارات- صدور برگه حسابداری-کدینگ هزینه 15-ثبت اسناد در حسابداری تعهدی 16-ارسال کلیه اسناد به ستاد جهت رسیدگی 17-پیگیری وصول اسناد ازستاد 18-رفع واخواهی اسناد 19-واریز مبالغ و چکهای وصولی به بانک 20- ارسال اسناد به ستاد جهت بایگانی 21- گرفتن گزارش حسابداری از سیستم تعهدی 22-وتراز عملیات ماهیانه حسابداری تعهدی 23-پیگیری امورات روزانه حسابداری در کلیه واحدها |
اموال |
1- پلاک گذاری اموال خریداری شده 2- ثبت در دفتر اموال 3- تبت در فرم اموال و انتقال به ستاد دانشگاه در دو مرحله 4- ثبت اموال اداری-پزشکی-تاسیساتی-... در حسابداری تعهدی 5- ثبت اموال انتقالی – فروش و اسقاط 6- کنترل اموال واحد های مرکز وتابعه 7- کنترل ثبت و ضبط اموال افراد انتقالی به واحد های دیگر 8- کنترل اموال پرسنل جهت تسویه حساب 9- گرفتن فرم اموال اسقاطی 10- گرفتن فرم 16 اموال واحد های مختلف 11- ثبت تمامی مراحل در برنامه حسابداری تعهدی 12-ثبت اموال در برگه تعهدی/استهلاک اموال 13- بایگانی حواله اموال پرسنل 14- کنترل وثبت محل اسقرار وتحویل گیرنده و قیمت کالا |
درآمد |
1-بررسی کلیه صورت حسابهای بانکی و مبالغ واریزی به حساب درآمد 2-جمع بندی و ارسال کل حسابهای نقدی واریزی 3-جمع بندی و ارسال برگهای بیمه 4-پیگیری تخصیص ماهیانه ومبالغ قرارداد 5-پیگیری کسوات بیمه ای 6-سرکشی و کنترل صندوقها و چگونکی دریافت مبالغ واحدها 7-تحویل قبوض درمانی از ستاد 8-نظارت بر اجرای برنامه پزشک خانواده 9-عقد قرارداد اماکن اجاره ای واحدهای مرکز 10-وصول مبالغ اجاره ای اماکن 11-دریافت وجه الزمان(چک و سفته) در موقع عقد قرارداد 12-نحوه وصول بر درآمد کلیه قراردادها و مراکز 13-نحوه وصول بردرآمد ازدواجی اعتیاد آزمایشگاه و پذیرش مراکز 14-کسر مبالغ کسورات بیمه ای توسط پزشک دارویی و دندانپزشک توسط درآمد 15-ثبت اسناد در حسابداری تعهدی 16- ارسال وجوه به بانک 17- ارسال نسخ به سازمانهای بیمه ای 18-دریافت وجه نقد و نسخ ازبیماران 19-و انجام کلیه امور مربوط به بیمه تفکیک و تحویل آن 20-و کنترل و ثبت درآمد مرکز |
مرکز تلفن |
081-38268025 |
شماره فاکس مرکز |
۳۸۲۶۰۵۳۰ |
آدرس |
همدان – میدان جهاد پشت بیمارستان اکباتان کوچه آینده سازان مرکزبهداشت شهرستان همدان |