زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ

 واحـــــــد انبار مرکز بهــــــداشت همــــــدان

 

vصدور درخواست خرید کالاهای مصرفی و اموالی شامل (تجهیزات اداری ، زیست ،امور چاپ ، عمرانی ، قطعات خودرو ودستگاهها

vتوزیع وسایل 6ماهه  شوینده وتحریر واقلام مورد نیاز  واحدها ومراکز تحت پوشش

vلیست برداری از اجناس تحویلی پرسنل  در مواقع جابجایی یا تسویه حساب

vتوزیع سوخت  مراکز و خانه های بهداشت  فاقد گاز

vهماهنگی و تجهیز مراکزتازه تاسیس

vصدور و ثبت رسید و حواله انبار جهت توزیع تمامی  اقلام خریداری شده و موجود در انبار پس از دستور سرپرستی ،ثبت در دبیرخانه و تایید

vجابجایی اموال بین واحد ها و صدور برگشتی و حواله پس از تایید گروه تجهیزات

vبایگانی و نگهداری اسناد اعم از درخواست خرید،رسید و حواله های صادره

 

vتحویل گیری و ثبت اقلام ارسالی  از انبارهای مدیریت توسعه ، معاونت بهداشتی و سایر واحدهای دانشگاه و ارسال به مراکز تحت پوشش

 

vنگهداری کالا و انجام انبارگردانی سالیانه

 

vجمع آوری و برگشت وسایل اسقاط وغیر قابل استفاده در مراکز

 

vبرگشت وسایل  قابل استفاده مازاد در  مراکز تحت پوشش به انبار و توزیع به واحدهای دیگر

 

vانجام بررسی مشکلات و نیازهای مراکز و خانه های بهداشت در محل باتفاق گروه  اجرایی مرکزبهداشت .

 

 

نکاتی جهت سهولت در امر دریافت کالا وخدمات از انبار

 

 1.قبل از درخواست اجناس از انبار ضمن هماهنگی با سرایداران و یا تحویل گیرندگان اجناس از موجود نبودن اقلام

 

 درخواستی در مرکز یا  واحد تحت پوشش خود آگاهی یابید.

 

 2. بجز اقلام اضطراری در خواست های خود را تجمیع کرده و به صورت هر 15 روز یکبار تنظیم نموده و از درخواستهای

 

 تکقلمی و مکرر خودداری فرمایید .(در خواست اقلام دندانپزشکی در فرم مخصوص و هر ماه یکبار درخواست میگردد) .

 3.وسایل تحریر و شوینده هر 6 ماه یکبار تحویل داده میشود لذادر صورت عدم نیاز به یکی از این اقلام یا کافی نبودن

 تعداد

 آنها مراتب را کتباً به واحد گسترش اطلاع دهیدتا در مرحله بعدی مد نظر قرار گیرد.

 

 4.از آنجا که مسئولیت توزیع به موقع و صحیح اقلام 6 ماهه که از انبار تحویل گرفته میشود، به عهده مسئولین محترم مراکز

 

 میباشد،لذا در این راستا هرگونه اطلاعات راجع به اقلام تحویلی به سرایداران یا تحویل گیرندگان اجناس در مرکز و و واحد های تحت

 

پوشش  آنها در انبار موجود است و در صورت نیاز به جهت بررسی و نظارت بر مصرف صحیح آنها در اختیار مسئولین گذاشته خواهد شد.

 

 5.از هر گونه جابجایی اموال مرکز و واحد های تحت پوشش بدون هماهنگی قبلی و کسب مجوز کتبی خودداری فرمایید.

 

 6.هر گونه نظر یا پیشنهاد خود در خصوص بهتر شدن کیفیت در خدمات و کالا را کتباً به ریاست محترم مرکز بهداشت همدان

 

 اعلام فرمایید.

 

 7.طبق مقررات کلیه درخواستهای خانه های بهداشت و پایگاهها ی تحت پوشش از طریق مرکز بهداشتی درمانی اقدام

 

 وپیگیری شود.

 

 8.درخواستهای خود را پس از ثبت در دبیرخانه واخذ شماره نامه با تلفنهای مستقیم انبار(8282040)با ذکر شماره نامه 

 

 پیگیری فرمایید.

 

 9.مسئولین محترم واحدها و مراکز بهداشتی درمانی به طور مقتضی موارد لازم ذکر شده را به اطلاع پرسنل واحدهای تحت

 

 پوشش خود برسانند.

 

_     لازم بذکر است پیگیری درخواستها تا حصول نتیجه به عهده مسولین محترم مراکز و واحدها میباشد.

 


تماس با ما

مرکز تلفن

۳۸۲۸۳۰۵۰ -۰۸۱   داخلی 129

شماره فاکس مرکز

۳۸۲۶۰۵۳۰

آدرس

همدان – میدان جهاد پشت بیمارستان اکباتان کوچه آینده سازان مرکزبهداشت شهرستان همدان

 

 

 

نشانی: 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 7
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 122283
تعداد کاربران بر خط 0