به وب سايت مركز بهداشت شهرستان همدان خوش آمديد*************** مشاوره محرمانه ايدز با شماره تلفن 09686 از ساعت 8 - 20 مركزبهداشت شهرستان همدان ***************تغذيه نامناسب، كم تحركي واستعمال دخانيات مهمترين عوامل خطربيماريهاي قلبي و عروقي هستند***************آموزش اساس پيشگيري ودرمان ديابت است***************آغاز به كار پايگاه تندرستي به منظور شناسايي و پيشگيري از بيماريهاي غير واگيراز اول اسفند ماه 1390همه روزه از ساعت 2تا 7 عصر در محل در مانگاه موقوفه بهاءالملك واقع در پرديس جنب پارك ترافيك***************لطفاجهت ثبت نام در سامانه سلامت ايرانيان(پزشك خانواده) به سايتwww.1590.irمراجعه فرمائيد.
يکشنبه ٠٧ خرداد ١٣٩٦
رياستصفحه اصليمعاون فنيمعاون اجراييروابط عموميگالري عكس
واحدها
نظرسنجی
ضمن تشكرنظر شما در مورد وب سايت مركز بهداشت همدان چيست؟

عالي
خوب
متوسط
ضعيف

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 122087
 بازدید امروز : 64
 کل بازدید : 444799
 بازدیدکنندگان آنلاين : 10
 زمان بازدید : 0/8831
وضعیت آب و هوا
weather.ir is down
اوقات شرعی
ساعت


  چاپ        ارسال به دوست

روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان همدان خبر داد :

ماده 37 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادي و اجتماعی

 

  در راستای اجرای موضوع  ماده 37 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادي و اجتماعي مبني بر ممانعت از تبليغ كالا و خدمات آسيب رسان به سلامت همکاران بهداشتی با مراجعه به  96  مدرسه  شهرستان همدان در فصل زمستان سالجاری ضمن تبیین موازین بهداشتی بر کالاهای عرضه شده در بوفه مدارس نظارت کردند و به 29261 دانش آموز شاغل به تحصیل و عوامل اجرائی و آموزشی مدارس فوق در این زمینه اطلاع رسانی شد .

حسن صنایعی شعاع كارشناس رابط  ماده 37 اين مركز با بيان اهميت انسان سالم به عنوان محور توسعه پايدار جامعه  به اهميت بيماريهاي غير واگير و سير اپيدميولوژي بيماريها و بار اين بيماريها بر نظام بهداشتي و جامعه پرداخت .

  كارشناس ماده 37 مركز بهداشت  افزود  اصولاً برای حفاظت از سلامت افراد و همچنین تاثیر بر رفتار جامعه سه نوع مداخله وجود دارد.

1-آموزش و آگاه سازی      2- اجبار     3- تغییرشرایط

ماده 37 قانون برنامه پنجم توسعه دقیقاً مداخله ای از نوع سوم است که سعی دارد با افزایش هزینه های کالاها و خدمات آسیب رسان کشش تقاضای این کالاها و خدمات را کاهش دهد. از سویی  مطالعات در دنیا نشان داده است که تبلیغات می تواند بر نیاز کاذب و تقاضا اثربگذاردلذادربندج ماده 37 باممنوعیت تبلیغ این کالاها از تقاضای کاذب برای این کالاها ممانعت بعمل می آید.

 

 

 


١٣:٣٠ - 1395/12/18    /    شماره : ٤٧١٨٣    /    تعداد نمایش : ١٩٠


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج