به وب سايت مركز بهداشت شهرستان همدان خوش آمديد*************** مشاوره محرمانه ايدز با شماره تلفن 09686 از ساعت 8 - 20 مركزبهداشت شهرستان همدان ***************تغذيه نامناسب، كم تحركي واستعمال دخانيات مهمترين عوامل خطربيماريهاي قلبي و عروقي هستند***************آموزش اساس پيشگيري ودرمان ديابت است***************آغاز به كار پايگاه تندرستي به منظور شناسايي و پيشگيري از بيماريهاي غير واگيراز اول اسفند ماه 1390همه روزه از ساعت 2تا 7 عصر در محل در مانگاه موقوفه بهاءالملك واقع در پرديس جنب پارك ترافيك***************لطفاجهت ثبت نام در سامانه سلامت ايرانيان(پزشك خانواده) به سايتwww.1590.irمراجعه فرمائيد.
پنج شنبه ٠٢ آذر ١٣٩٦
رياستصفحه اصليمعاون فنيمعاون اجراييروابط عموميگالري عكس
واحدها
نظرسنجی
ضمن تشكرنظر شما در مورد وب سايت مركز بهداشت همدان چيست؟

عالي
خوب
متوسط
ضعيف

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2480
 بازدید امروز : 125
 کل بازدید : 481456
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/8140
وضعیت آب و هوا
weather.ir is down
اوقات شرعی
ساعت

 

 

 

واحـــــــد انبار مركز بهــــــداشت همــــــدان

 

vصدور درخواست خريد كالاهاي مصرفي و اموالي شامل (تجهيزات اداري ، زيست ،امور چاپ ، عمراني ، قطعات خودرو ودستگاهها

vتوزيع وسايل 6ماهه  شوينده وتحرير واقلام مورد نياز  واحدها ومراكز تحت پوشش

vليست برداري از اجناس تحويلي پرسنل  در مواقع جابجايي يا تسويه حساب

vتوزيع سوخت  مراكز و خانه هاي بهداشت  فاقد گاز

vهماهنگي و تجهيز مراكزتازه تاسيس

vصدور و ثبت رسيد و حواله انبار جهت توزيع تمامي  اقلام خريداري شده و موجود در انبار پس از دستور سرپرستي ،ثبت در دبيرخانه و تاييد

vجابجايي اموال بين واحد ها و صدور برگشتي و حواله پس از تاييد گروه تجهيزات

vبايگاني و نگهداري اسناد اعم از درخواست خريد،رسيد و حواله هاي صادره

 

vتحويل گيري و ثبت اقلام ارسالي  از انبارهاي مديريت توسعه ، معاونت بهداشتي و ساير واحدهاي دانشگاه و ارسال به مراكز تحت پوشش

 

vنگهداري كالا و انجام انبارگرداني ساليانه

 

vجمع آوري و برگشت وسايل اسقاط وغير قابل استفاده در مراكز

 

vبرگشت وسايل  قابل استفاده مازاد در  مراكز تحت پوشش به انبار و توزيع به واحدهاي ديگر

 

vانجام بررسي مشكلات و نيازهاي مراكز و خانه هاي بهداشت در محل باتفاق گروه  اجرايي مركزبهداشت .

 

 

نكاتي جهت سهولت در امر دريافت كالا وخدمات از انبار

 

 1.قبل از درخواست اجناس از انبار ضمن هماهنگی با سرایداران و یا تحویل گیرندگان اجناس از موجود نبودن اقلام

 

 درخواستی در مرکز يا  واحد تحت پوشش خود آگاهی یابید.

 

 2. بجز اقلام اضطراري در خواست های خود را تجمیع کرده و به صورت هر 15 روز یکبار تنظیم نموده و از درخواستهای

 

 تکقلمی و مكرر خودداری فرمایید .(در خواست اقلام دندانپزشکی در فرم مخصوص و هر ماه یکبار درخواست ميگردد) .

 3.وسایل تحریر و شوینده هر 6 ماه یکبار تحویل داده میشود لذادر صورت عدم نیاز به یکی از این اقلام یا کافی نبودن

 تعداد

 آنها مراتب را کتباً به واحد گسترش اطلاع دهیدتا در مرحله بعدي مد نظر قرار گيرد.

 

 4.از آنجا كه مسئولیت توزیع به موقع و صحیح اقلام 6 ماهه که از انبار تحویل گرفته میشود، به عهده مسئولین محترم مراکز

 

 میباشد،لذا در اين راستا هرگونه اطلاعات راجع به اقلام تحویلي به سرايداران يا تحویل گیرندگان اجناس در مرکز و و واحد های تحت

 

پوشش  آنها در انبار موجود است و در صورت نیاز به جهت بررسی و نظارت بر مصرف صحیح آنها در اختیار مسئولین گذاشته خواهد شد.

 

 5.از هر گونه جابجایی اموال مرکز و واحد های تحت پوشش بدون هماهنگی قبلی و کسب مجوز کتبی خودداری فرمایید.

 

 6.هر گونه نظر یا پیشنهاد خود در خصوص بهتر شدن کیفیت در خدمات و کالا را کتباً به ریاست محترم مركز بهداشت همدان

 

 اعلام فرمایید.

 

 7.طبق مقررات كليه درخواستهاي خانه هاي بهداشت و پايگاهها ي تحت پوشش از طريق مركز بهداشتي درماني اقدام

 

 وپيگيري شود.

 

 8.درخواستهاي خود را پس از ثبت در دبيرخانه واخذ شماره نامه با تلفنهاي مستقيم انبار(8282040)با ذكر شماره نامه 

 

 پيگيري فرماييد.

 

 9.مسئولین محترم واحدها و مراکز بهداشتی درمانی به طور مقتضی موارد لازم ذکر شده را به اطلاع پرسنل واحدهای تحت

 

 پوشش خود برسانند.

 

_     لازم بذكر است پيگيري درخواستها تا حصول نتيجه به عهده مسولين محترم مراكز و واحدها ميباشد.

 

   همکاران

 

نام و نام خانوادگي

عنوان شغلي

مدرک تحصيلي

E-mail (شخصي)

وحیدموسیوند

مسؤل واحدانبار

کارشناس

 

     

 


تماس با ما

مركز تلفن

0811 - 8282040

شماره فاکس مرکز

8260530

آدرس

همدان – ميدان جهاد پشت بيمارستان اكباتان كوچه آينده سازان مركزبهداشت شهرستان همدان